Sortida a Font-Romeu: pd4caminat i girat, 3d6, intent de 4d6, 4d5a i 4d6 + 3p4

dimarts, 24 de juny del 2008

Aquest és el pilar de 4 caminant que vam fer La Colla Castellera els Salats de Súria a la pista de l'escorxador per la festa de l'escola sagrat cor de Súria.

El diumenge dia 22 de juny, 4 salats vam fer una excursió cap a la zona franca de barcelona on actuava el nostre amic Marc (cap de pinyes dels castellers de sants) i van fer un 3d8, 2d7, 4d8 i vano de 5. Tot seguit vam anar a calafell a la platjeta a visitar el nostre cap de pinyes i ens ho vam passar d'allò més bé, hauriem de promoure més aquestes sortides, ja que s'apren molt sobre el tema casteller, fas nous amics... i també aprofites el viatge i vas a la platjeta o a qualsevol altre lloc i t'ho passes mlt bé amb tots els salats!!!.

3 comentaris:

Carol ha dit...

Eps Hola! He vist que em tens enllaçada al teu blog, gràcies!

Vau nar a la Zona Franca, doncs? Jo no hi vaig nar, però Sants va fer un bon paper, oi? ;) Teniu bona relació amb Sants? ;D Enhorabona, és una boníssima colla! :P jejejeje

Espero que ens trobem per plaça algun dia!!!

Gubi ha dit...

Amunt salats!

Jo aniré fent publicitat salada per terres euskaldunes, i quan sigui per súria, ara que ja no esteu centrats especialment amb la festa major, vindré a assajar i a veure si em convenç més tot això.

SALUT!
Gubi.

m ha dit...

Gràcies! T'afegeixo i així segueixo el que feu.
Minyons són genials! Ho he de dir i es veritat! N'hi ha alguns a la colla i a part són ajudants del capo i molt bona gent!

No sé si es que apretaveu tots però el castell (3d6) estava tens o potser de nervis! Però com tots, no aprenem d'un dia a l'altre. I a mi encara em falta molt!

Per cert, podeu venir als nostres assajos quan vulgueu, dilluns o divendres que tothom es sempre benvingut!

salut i castells!