Sortida a Font-Romeu: pd4caminat i girat, 3d6, intent de 4d6, 4d5a i 4d6 + 3p4

dimecres, 11 de juny del 2008

Aquest sóc jo!!!




Doncs si, aquest que està aqui amb aquesta cara de patiment sóc jo!!!! Primer de tot, em presento, em dic Carles, tinc 25 anys i sóc de Súria, i sóc membre de la Colla Castellera Salats de Súria.
Aquesta és una foto robada de la meva germaneta i és d'un taller-actuació de la Colla Castellera Salats de Súria a la pista de l'escorxador. Espero poder-ne fer moltes més i a moltes més plaçes d'arreu de Catalunya, o qui sap si de més lluny! Espero veure-us a tots fent pinya per poder seguir pujant amunt, ben amunt! Aprofito també per fer una crida a tota la gent que es vulgui unir a la nostra Colla Castellera Salats de Súria ja que està obert a tothom. Els assajos son divendres i dissabte a les 7 de la tarda al gimnàs de l'institut de Súria. De moment som una colla modesta i que acaba de començar però amb força, equilibri, valor i seny esperem poder superar-nos cada dia.